Direktlänk till inlägg 6 februari 2008

Angling

Av Jonas Hagman - 6 februari 2008 09:13

Vi var ut och anglade i söndags. Var lite skeptisk i början för det var 13 minusgrader men det blev lite varmare fram på förmiddagen. också hade vi ju en stor eld att värma oss vid. Det vart inte så många gäddor, vi fick bara en och den var det jag som lyckades kroka upp :)

 Det gick jätte bra att ha med oss Tuva, det trodde jag faktiskt inte. Hon var lite kall om fötterna men då vet vi ju det till nästa gång.skojtern


Den lilla pricken längs ut på isen det är min Farmor, om det var någon av er som inte kunde se det.

 
 
Kusin vitamin

Kusin vitamin

6 februari 2008 09:49

Näe bara jag, har snart halkbana och teoriprov :)

Är ni hemma idag?

http://smulan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonas Hagman - 8 februari 2009 09:53

Ja det blir ingen skoteråkning idag. det snöar å blåser för mycket för att det skall vara behgligt att vara ute å gasa. Varför kan det inte snö på vardagarna åsså vara solsken och fint på helgerna.  ja vi får väll se vad som händer idag. kanske lite ...

Av Jonas Hagman - 7 februari 2009 22:47

Idag har vi varit ute på skoter tur. syster å henke, jocke , pappa å annakarin, farmor åsså tuvis å sandra såklart. jag å Tuva hämtade jocke sedan sandra på jobbet kl 09:00 i morse sedan åkte vi till matfors. vi tog en tur upp till masjön. hade tagit...

Av Jonas Hagman - 4 februari 2009 17:09

 Ja då sitter man på ett hotellrum i borlänge och funderar över vad man skall äta. på hotellresturanger brukar det ju vara svindyrt, har inte kollat in priserna på det här hotellet men jag antar att det kostar typ 100 spänn för en pytt i panna. Det k...

Av Jonas Hagman - 29 januari 2009 19:04

Har varit så förbenat skotersugen idag. Jag ringde jocke när jag kom hem från jobbet för att kolla om han var sugen på en kvällsskotertur, men han hade annat för sig. istället tog jag mig i kragen och gjorde en kullinarisk middag betstående av köttbu...

Av Jonas Hagman - 27 januari 2009 17:56

Ja tyvär så blev det ingen träning idag..  hade absolute ingen lust att gå upp till gymmet så så var det med den saken.. ja inte mycket har hänt sen sist..    på återseende.. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards