Direktlänk till inlägg 29 januari 2009

Skoterabstinens

Av Jonas Hagman - 29 januari 2009 19:04

Har varit så förbenat skotersugen idag. Jag ringde jocke när jag kom hem från jobbet för att kolla om han var sugen på en kvällsskotertur, men han hade annat för sig. istället tog jag mig i kragen och gjorde en kullinarisk middag betstående av köttbullar å strips. Kom på en bra ide för att spara disk vid tillagningen! man häller upp både frysta köttbullar och strips på en tallrik åsså in i ungn med tallriken.   man får passa sig när man äter för tallriken blir välldans varm :)


 jag vill passa på att tacka alla som röstat i omröstningen om min träning. tyvvär fanns inte det vinnande alternativet bland röstingsalternativen.  det blev nämligen inte äns ett träningstillfälle. men jag tackar för era tankar om mig, 50% trodde nämligen att min träning skulle hålla i sig ända fram till semestern. jag har insett en bister sanning när det gäller just träning ! För att jag skall ta mig iväg krävs nog någon form av rolig träning, typ rinkbandy eller eller nån annan rolig sport.. skid skytte skulle vara roligt men jag tror inte det finns nån amatör skjyttebana..


 jaja  var hällsad..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonas Hagman - 8 februari 2009 09:53

Ja det blir ingen skoteråkning idag. det snöar å blåser för mycket för att det skall vara behgligt att vara ute å gasa. Varför kan det inte snö på vardagarna åsså vara solsken och fint på helgerna.  ja vi får väll se vad som händer idag. kanske lite ...

Av Jonas Hagman - 7 februari 2009 22:47

Idag har vi varit ute på skoter tur. syster å henke, jocke , pappa å annakarin, farmor åsså tuvis å sandra såklart. jag å Tuva hämtade jocke sedan sandra på jobbet kl 09:00 i morse sedan åkte vi till matfors. vi tog en tur upp till masjön. hade tagit...

Av Jonas Hagman - 4 februari 2009 17:09

 Ja då sitter man på ett hotellrum i borlänge och funderar över vad man skall äta. på hotellresturanger brukar det ju vara svindyrt, har inte kollat in priserna på det här hotellet men jag antar att det kostar typ 100 spänn för en pytt i panna. Det k...

Av Jonas Hagman - 27 januari 2009 17:56

Ja tyvär så blev det ingen träning idag..  hade absolute ingen lust att gå upp till gymmet så så var det med den saken.. ja inte mycket har hänt sen sist..    på återseende.. ...

Av Jonas Hagman - 26 januari 2009 21:05

Mentalt sett så är halva veckan gjord nu.  Lite tråkig vecka det här men man får ju göra det bästa av situationen, Sandra jobbar natt måndag och tisdag sedan åker hon och tuva till Östersund på onsdag efm.  Jag kommer efter på fredag, sandras mamma ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards