Alla inlägg under januari 2008

Av Jonas Hagman - 16 januari 2008 12:51

Nu var det ett tag sedan jag skrev här, men nu är det dags igen.

Har lite mer tid över nu när jag är föräldraledig. Är inne på andra veckan nu och jag och tuva börjar komma in i lunket. Första veckan var lite jobbig för hon var ju van att mamma skulle vara hemma, men nu flyter det på bra.

Hon har börjat att sova i flera timmar ute på ballis på dagarna, igår sov hon två timmar och just nu har hon sovit i snart 1 timme. Det är jätte skönt för då hinner man ta hand om sig själv lite, förberdeda middagen eller borsta tänderna. Ja sådant som kan vara lite svårt när man har en liten raket som gärna vill "HJÄLPA" pappa med van han nu håller på med :)


Idag blir det god middag, har precis marinerat två kycklingfilér som ligger och gottar till sig i  kylen lite. Till det blir det hasselbackspotatis och någon sås, har inte riktigt mestämt mig för vilken sås jag ska hitta på än.

 Sedan får jag se om det blir ett lungnare träningspass ikväll, har lite problem att lyfta armarna idag efter gårdagens axel övningar. få se hur länge jag tränar denna gång det brukar ju hålla i sig i ungefär två veckor innan jag lessnar, men denna gång känns det som att jag har mer motivation. kanske beror på att jag är hemma hela dagarna och är mer utvilad än när jag jobbade ?


Imorgon torsdag blir det timrå - frölunda live i timrå, ska bli skit kul. Mamma ska vara barnvakt så jag å frugan ska få gå själva :)


see ya !!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards