Alla inlägg under februari 2009

Av Jonas Hagman - 8 februari 2009 09:53

Ja det blir ingen skoteråkning idag. det snöar å blåser för mycket för att det skall vara behgligt att vara ute å gasa. Varför kan det inte snö på vardagarna åsså vara solsken och fint på helgerna.  ja vi får väll se vad som händer idag. kanske lite städning och sedan en god söndagsmiddag. det är ju mycket soprt på tv idag också. skidåkning också den stora drabbningen mellan Sverige och finnland, dom spelar final i LG games..

 höres!!!

Av Jonas Hagman - 7 februari 2009 22:47

Idag har vi varit ute på skoter tur. syster å henke, jocke , pappa å annakarin, farmor åsså tuvis å sandra såklart. jag å Tuva hämtade jocke sedan sandra på jobbet kl 09:00 i morse sedan åkte vi till matfors. vi tog en tur upp till masjön. hade tagit med fikse grejer men det blev bara korvgrillning över en enorm eld. men huvudsaken är ju att man kommer ut.

 det blir skoteråkning imorn också men då lämnar jag sandra och tuvis hemme så man får gasa av sig lite :)

 hej hopp.

Av Jonas Hagman - 4 februari 2009 17:09

 Ja då sitter man på ett hotellrum i borlänge och funderar över vad man skall äta. på hotellresturanger brukar det ju vara svindyrt, har inte kollat in priserna på det här hotellet men jag antar att det kostar typ 100 spänn för en pytt i panna. Det kanske blir en Pizza eller nåt "platt pizza platt mage"!

 ja varför är jag i borlänge undrar ni då säkert, jo det är så att jag skall göra ett modelljob för Nike...  eller var det så att jag var här på kundbesök genom jobbet. ja ni får väll gissa !


 Fan vad jag älskar gps:er fatta va enkelt det är att köra i en stad som man absolute inte skulle hitta i i vanliga fall. det tragiska är ju om gps:en skulle sluta funka så skulle jag knappt hitta härifrån. man bryr sig ju inte om att titta på landmärken så att man har nån humm om vart man är, nä man följer ju gps rösten slaviskt...


jag satt just och tittade på tv tablån och det var ju inte mycket att titta på ikväll, antagligen smyger jag väll in på nån affär å köper en korssordstidning..

 nu kurrar det i magen. 


   BY BY.....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards